نظرات شخصی

اینا نظرات منه! شما هم می تونید نظرتون را بنویسید.

نظرات شخصی

اینا نظرات منه! شما هم می تونید نظرتون را بنویسید.

نکته عکس قبلی چی بود؟!

نکته عکسی که در پست قبلی گذاشته بودم اینه :


هر کسی با دیدنش، آنچه در قلبش داره را بروز میده.

نکتهء این عکس چیه؟

در این عکس چه نکته ای نهفته است؟

ادامه مطلب ...

یه کمی سرم درد میکنه.

چند وقت پیش یکی از آشنایان را دیدم. گفت داره میره سربازی.

گفتم یه چیزی پیدا می کردی معاف میشدی.

گفت مثلا چی؟

گفتم مثلا صافی کف پا، قوس داشتن پاها، یا چیزایی از این دست.

گفت چرا، یه کمی سرم درد میکنه!


جمع اضداد

امام (ره) فرمودند "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما نرسد." آیا جناب موسوی که ادعای پیروی خط امام و راه امام و از این چیزا می کند، پیرو ولایت فقیه است؟! ایشان رسما با آقای خامنه ای دارد مخالفت می کند. ایشان چه پیروی از ولایت فقیه می کند؟ ایشان به طرفداران خود هم دروغ می گوید. طرفدارانی که موسوی را ابزار رسیدن به اهداف خود می دانند. طرفدارانی که به خاطر دشمنی با عده ای دیگر، گرد او جمع شده اند؛ آنها حتی همدیگر را قبول ندارند. به آنها «جمع اضداد» بگوییم بهتر است.


-----------------------

یکی از خوانندگان محترم این وبلاگ کامنتی را مرقوم فرموده بود که خلاصه اش اینه:

شما چند جای صحبتهات گفتی موسوی گول هاشمی را خورده چون نمیتونستی به فساد محکومش کنی به سادگی و حماقت محکومش میکنی، واقعا فکر میکنی از موسوی زرنگتری؟ تو گول هاشمی رو نمیخوری ولی میرحسین خورده؟


در جواب این سوال که "واقعا فکر میکنی از موسوی زرنگتری؟" باید عرض کنم که : بله! بسیار هم زرنگتر هستم، چون من پیرو ولایت فقیه هستم. موسوی با همه زرنگیش نفهمید که پیرو خط امام بودن یعنی تبعیت از ولایت فقیه، ولی من فهمیدم. پس من زرنگتر هستم.