نظرات شخصی

اینا نظرات منه! شما هم می تونید نظرتون را بنویسید.

نظرات شخصی

اینا نظرات منه! شما هم می تونید نظرتون را بنویسید.

باز هم یه مطلب بیخودی ...

من هفت سال توی مدرسه راهنمایی تدریس کردم. به نظرم بچه های امروزی خیلی زود بزرگ می شوند. برای همین دیدن این لینک مرا به یاد آن دوران انداخت.

http://aftabnews.ir/vdca6ena.49na615kk4.html

نظرات ذیل خبر هم جالب بود.


راستی! وقتی بچه ها می فهمند و بزرگترها نه، یعنی بزرگتر ها خودشان را به نفهمی می زنند یا واقعا نمی فهمند؟!


از آفت های زود بزرگ شدن اینه که طرد بشی، قبولت نکنند، تخریبت کنند، مورد حسادت واقع بشی و هزار تا آفت دیگه. حتی اگه 30 سالت هم باشه باز یه آدم 60 ساله ممکنه مثل بچه باهات برخورد کنه. و این مهمترین عامل عقب ماندگی مملکت ما و مهاجرت جوان ها به خارج از کشوره.


نمی خوام بچه ای که موضوع خبر فوق بود را تایید کنم، فقط بهانه ای بود برای این پست.

درسی که اول باید خودم بگیرم

همانطور که می دانید اگر ذوب آهن در برابر فولاد، یک تساوی کسب می کرد، قهرمان میشد. لیکن میدان را 4-1 واگذار کرد. بعد از مسابقه، مجید جلالی سرمربی فولاد یه مصاحبه کرد و ضمن ابراز خوشحالی از اینکه با برد مسابقه [با توفیق الهی] از زیر تیغ تیز منتقدان و تهمت زنان رهایی یافته چنین گفت:


باید ترسید از کسانی که چشمهاشونو می بندند، دهناشونو باز می کنند


این جمله در عین اختصار بسیار مفید هست. متاسفانه با افرادی از این دست برخورد کرده ایم. لیکن من که وبلاگ انتقادی دارم و فرت و فورت انتقاد می کنم باید حواسم باشه که یه وقت ...



F5

این هم یه مطلب انتقادی در مورد محل کار سابقم هست. اگر فکر می کنید که خوندنش وقت تلف کردنه، خب نخونیدش! من برای وقت شما ارزش قائل هستم، بدون تعارف!

ادامه مطلب ...

قوز بالا قوز

وقتی انگیزه کار کردن سلب بشه، کوچکترین اشتباه در انجام کار ممکنه کم کاری تعبیر بشه خدای نکرده.

پناه بر خدا.

در مورد محل کارم

یه مطلبی هست که در مورد محل کارمه و انتقادیه.


تا الان به عنوان طراح، برنامه نویس، گرافیست، مشاور و ... کار می کردم ولی تصمیم گرفتم از این به بعد فقط به اندازه برنامه نویس کار کنم. اینجوری توقعی برام ایجاد نمیشه.


از اول هم باید طبق قراردادم کار می کردم نه بیشتر. ولی برای اینکه هم به سازمان کمک کنم و هم توانایی های خودم را اثبات کنم تا شاید حقوقم بیشتر بشه همه جوره انرژی گذاشتم. ولی مثل اینکه نتونستم چیزی را اثبات کنم.


البته کسی فکر نکنه دارم کلاس میذارم. سیستم مدیریتی مملکت ما خیلی ضعیفه. اگر من خیلی ضعیف کار کنم یا متوسط کار کنم یا عالی کار کنم، توی درآمدم تفاوتی نداره. البته نمی خوام بگم که "پس من هم ضعیف کار می کنم"، فقط میگم که در اندازه قراردادم کار می کنم و صد البته که آن کار را هم قوی انجام میدم.


این سایت را هم ببینید. سازمان دارالقرآن الکریم

(اگر دستم بیشتر باز بود بهتر از اینا کار می کردم.)