نظرات شخصی

اینا نظرات منه! شما هم می تونید نظرتون را بنویسید.

نظرات شخصی

اینا نظرات منه! شما هم می تونید نظرتون را بنویسید.

سنگ پای قزوین

آقای کروبی! به خاطر اعمال شما و امثال شما، چهره انقلاب اسلامی ایران مخدوش شده است. حالا دارید از عملکرد جمهوری اسلامی انتقاد می کنید.

تف به شما. واقعا حالم ازتون به هم می خوره.

رَضِیَ اللّهُ عَنْهُمْ وَ رَضُوا عَنْهُ
هم خداوند از آنها خشنود است، و هم آنها از خدا خشنودند



هر چی فکر کردم چه عنوانی برای این پست بگذارم که حق مطلب را ادا کنه، چیزی به ذهنم نرسید.


خدا ایشان و سایر شهدایی که گمنام هستند را رحمت کند.


چه وقتی نقص فنی سودمند است؟

وقتی شاتل نتونه به دلیل نقص فنی یا هر کوفت دیگه ای سرعت را به 16KB محدود کنه، اونوقت با خر کیفی تمام، با سرعت 64KB (حداقل) دانلود می کنیم.

وقتی شاتل به دلیل نقص فنی یا هر زهر مار دیگه ای قاتی می کنه و هر چقدر دانلود کنی، میزان مصرفت را رقم سه ماه قبل نشون میده اونوقت کم میاری که چی دانلود کنی.

.

.

.

امیدوارم نقص اولی هیچوقت برطرف نشه.


چرا ... ؟

چرا اختلاف نظرمان راجع به مسائلی مانند موسیقی مورد علاقه، غذای مورد علاقه، تفریح دلخواه و ... برامون خیلی اهمیت نداره ولی اختلاف نظر های سیاسی، ما را به مرز دعوا و گاهی اونور دعوا می رسونه؟

علاوه بر آن چرا اختلاف نظر در مورد عقاید و ایمانیات اینقدر برای بعضی ها مهم و غیر قابل قبوله؟

یک سوال

واقعا نمی تونم بفهمم که این دو نفر (ابطحی و عطریانفر) چه جوری دچار تحول فلسفی شدن و این حرفا رو در دادگاه گفتن. آیا در اثر کتک خوردنه؟ یا نه واقعا تغییر کردن! شاید هم قضیه چیز دیگه هست؟ آیا معامله سیاسی کردن؟ آیا پول گرفتن؟ یا نه شنگولشون کردن؟!


هر کی فهمید به من هم بگه. البته دوستانی که مخالفند شاید بگن که اونا را کتک زدن!

یک کامنت

وبلاگ نسیم ها مطلبی را منتشر کرده بود با عنوان «نقدی بر نظریه رای کمی و کیفی» که من کامنتی گذاشتم که متن آن کامنت در زیر آمده است.

البته ممکن است کامن ذیل ربط صد در صد با متن نداشته باشه ولی بی ربط هم نیست!

------------------------------------------

1) اگه یکی واقعا نخبه هست می تونه به میزان نخبه بودنش افراد بیشتری را با خودش هم رای کنه. در اینصورت سیستم «هر فرد، یک رای» بهترین سیستمه!

2) طبق قرآن و فهم من، افراد بر اساس شاکله شان عمل می کنند. «... کُلٌّ یَعْمَلُ عَلی شاکِلَتِه ... » (هر کس طبق شاکله خود عمل می کند) الاسراء/84
شاکله یعنی اون چیزی که آدم را شکل می دهد. چه چیزی آدم را شکل می دهد؟
ایمانیات، روحیات، اخلاقیات و تقواییات، نفسانیات، شیطان، روانیات، اطرافیان و جامعه.
هر کدام از موارد فوق روی عملکرد آدم ها تاثیر داره. من موارد فوق را به ترتیب اثر گذاری از پر اهمیت به کم اهمیت نوشتم. یعنی ایمانیات بیشتر تاثیر داره تا جامعه. البته آگاهی هم خیلی مهمه. کسی که ایمان داشته باشه ولی ندونه چی به چیه، شاید تصمیم درستی نگیره.
نخبگان هم به عنوان بخشی از جامعه می توانند جزو شاکله افراد محسوب بشوند بنابراین می توانند بطور غیر مستقیم، در رای افراد سهیم شوند و آنان را با خود هم رای کنند.
من قبلا تو وبلاگم مطلبی نوشتم در مورد اینکه تصمی گیری افراد در انتخابات جاری بر اساس «حب و بغض» است. در واقع اون موقع فقط از این زاویه به مساله پرداخته بودم.

وَ السَّلامُ عَلی مَنِ اتَّبَعَ الْهُدی