نظرات شخصی

اینا نظرات منه! شما هم می تونید نظرتون را بنویسید.

نظرات شخصی

اینا نظرات منه! شما هم می تونید نظرتون را بنویسید.

جمع اضداد

امام (ره) فرمودند "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما نرسد." آیا جناب موسوی که ادعای پیروی خط امام و راه امام و از این چیزا می کند، پیرو ولایت فقیه است؟! ایشان رسما با آقای خامنه ای دارد مخالفت می کند. ایشان چه پیروی از ولایت فقیه می کند؟ ایشان به طرفداران خود هم دروغ می گوید. طرفدارانی که موسوی را ابزار رسیدن به اهداف خود می دانند. طرفدارانی که به خاطر دشمنی با عده ای دیگر، گرد او جمع شده اند؛ آنها حتی همدیگر را قبول ندارند. به آنها «جمع اضداد» بگوییم بهتر است.


-----------------------

یکی از خوانندگان محترم این وبلاگ کامنتی را مرقوم فرموده بود که خلاصه اش اینه:

شما چند جای صحبتهات گفتی موسوی گول هاشمی را خورده چون نمیتونستی به فساد محکومش کنی به سادگی و حماقت محکومش میکنی، واقعا فکر میکنی از موسوی زرنگتری؟ تو گول هاشمی رو نمیخوری ولی میرحسین خورده؟


در جواب این سوال که "واقعا فکر میکنی از موسوی زرنگتری؟" باید عرض کنم که : بله! بسیار هم زرنگتر هستم، چون من پیرو ولایت فقیه هستم. موسوی با همه زرنگیش نفهمید که پیرو خط امام بودن یعنی تبعیت از ولایت فقیه، ولی من فهمیدم. پس من زرنگتر هستم.

نظرات 11 + ارسال نظر
علیرضا به کامنت گذار سه‌شنبه 2 تیر 1388 ساعت 15:28 http://nasimha.blogfa.com

ان الحق و الباطل لایعرفان باقدار الرجال اعرف الحق تعرف اهله، و اعرف الباطل تعرف اهله

ممتنع سه‌شنبه 2 تیر 1388 ساعت 17:35

-ولی فقیه ما معصوم نیست که ما بی چون و چرا از او حمایت کنیم
-مردم ما برای دفاع از آزادی هاشون بر علیه دولت باطل قیام کردند و نه بر علیه ولایت فقیه
-در صورتی که ولی فقیه ما بدون شنیدن حرف مخالفین دولت بر ضد آنها رای صادر کند می توان به عدل او شک کرد

مسلمان واقعی جمعه 5 تیر 1388 ساعت 23:12

اولش خیلی خنده ام گرفت چون خیلی زرنگی ولی حتی فرق بین ولی فقیه و ولایت فقیه رو هم نمی دونی :))

اصلا به موسوی کاری ندارم ولی اول برو فرق ولی فقیه رو با ولایت فقیه یاد بگیر بعدش اگه خواستی ادعا کن از یک ادم بهتری.

من هیچ وقت ادعا نمیکنم که از هیچ ادمی بهترم.
حتما داستانشم شنیدی که خدا به حضرت موسی میگه برو بدترین فرد قومت را بیار ...
پیامبر خدا هم خودشو از هیچ کس بهتر نمیدونه.
شاید مقام اون فردی که تو خودتو بهتر از او میدونی نزد خدا بالاتر از ما باشد.( نگو نه که به ... شک میکنم)
شما باید اول مسائل ساده رو یادبگیری بعدش ادعای زرنگی بکن.

یه چیز دیگه هم هست. اگه ولی فقیه نظرش این باشه که یه شخصی باید رای بیاره شما نباید همینطوری بدون تحقیق بهش رای بدی که. ولی فقیه یه رای داره تو هم یه رای و حق انتخاب داری ولی شماها خیلی چیزا رو نمیدونید و همینطوری رای میدید. تو انتخابات تقلید جائز نیست. تقلید داریم ولی نه در انتخابات ولی متاسفانه شما همه چیزو باهم قاطی کردید.

بازم میگم من خودمو از شما بهتر یا زرنگتر نمی دونم و نیستم ولی سعی میکنم خودمو بالاتر از این که هستم ببرم شما هم اینطوری قضاوت نکن.

اولا که سفسطه نکن. حرف من چیز دیگه ای بود. ثانیا معصومین (ع) خیلی متواضع و به قول خودمون خاکی بودن، ولی بعضی جاها هم با عزت رفتار می کردند. اگر نهج البلاغه را بخونی می بینی که حضرت علی (ع) خیلی جاها از خودشون تعریف می کنند که من چنینم و چنانم. من هم اینجا تشخیص دادم که از خودم تعریف کنم!!! انصافا من راستش را گفتم ولی موسوی دروغ گفت! ایشان اصلا ولایت فقیه را قبول نداره ولی میگه قبول دارم. این یعنی دروغ و کسی که دروغ نمی گه از کسی که دروغ میگه زرنگ تره!. اینم یه دلیل دیگه.
در مورد ولی فقیه یا ولایت فقیه هم شاید این دوتا فرق داشته باشه، ولی مهم «رفتار در قبال» این مقوله هست.
اون مرجع تقلید هستش که فقط توی روزه و نماز و ... ازش تقلید می کنند و در موضوع رای دادن تقلید واجب نیست ولی در مورد ولی فقیه، باید از ایشان اطاعت کرد. شما اعتقاد داری یا نداری به من ربطی نداره. ولی من اعتقاد دارم و عمل میکنم. جوابش را هم خود به خدا میدم. شما هم جواب اعمالت را خودت به خدا بده.

راستی! نگفتی فرق بین «ولی فقیه» و «ولایت فقیه» چیه؟! اگه بعدا خواستی بگی توضیح و استدلال یادت نره.

سجاد یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 01:02 http://ietok.blogfa.com

مرسی !!!!!!


توی بحث هم شرکت نمی کنم- چون اینا رو خدا زده !!!

خس و خاشاک سبز دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 22:10

پناه بر خدا از شر عقل بت پرست!شما تابع نیستی پیرو هم نیستی شما برادر بت پرستی بتت هم آقاست عقلت رو هم بت پرستیت زندان کرده به روال همه بت پرستها صم عمی بکم فهم لایفقهون حالا هی ولایت فقیه بگو
اتفاقا
الله ولی الذین امنو یخرجهم من الظلمات الی النور سهم موسویه که چشمشو نبست سرمردم کلاه بگذارن و اونم بره گوشه امنش مثل یک دلقک برای مولای شما و رئیسجمهور منصوبش رای جمع کنه و خیانت کنه
موسوی بود که مثل اما م عزیزمون مرد میدانه که به جای بندگانش خدارو در نظر داره که 20 سال صبر کرد تا شاید به خودشون بیان که با اینکه می دونست متحجرین منفور امام امروز کاسه گردان می قدرتند بی تشنگی برای قدرت و یا حتا جونش پا پیش گذاشت تا خیلیها که حواسشون پرت بود حق و باطل رو بتونند تمیز بدن
خوب ولایت شما که زور می گه و خون می ریزه و راست راست راه می ره و دروغ می پراکنه هم طاغوته والذین کفروا اولیائهم الطاغوت یخرجونهم من النور الی الظلمات حالا پایین برو بالا بیا برای بخش اعظم جامعه مرزهای طاغوت با این انتخابات روشن شد
و می دونی که اگر دیرهم بشه این وعده الهیه که باطل رفتنیست و تیرگی باطل که امروز رو بالاترین پله هم نشسته با خون ما پاک نمی شه بلکه تیره تر می شه
من با همه غمی که از زندان دست ساز مولای بت پرستانه شما به دل دارم و خونهایی که همه ماها داغدارشیم خوشحالم خوشحالم که در این دوره خوب و با گوشت و پوستم جدا شدن حق از باطل رو دیدم و در کنار همه برادران و خواهرانم در انتظار مرگ طاغوت لحظه شماری می کنم اسنش هرچی باشه خامنه ای یا احمدی نژاد به امید آن روز

خس و خاشاک سبز دوشنبه 8 تیر 1388 ساعت 22:17

در ضمن ادامه حرفهای قبلی خدا شما رو زده در درون توست آن طوطی نهان عکس آن را دیده تو بر این و آن اما متاسفانه فاقد اعصابید چون مخمور نگاه آقا! یید و برای همین حس نمی کنید .
همه عمر برندارم سر از این خمار مستی !!!
ما رو هم خدا زد درسته چون دیر بیدارشدیم چون فهمیدیم وقتی تقلبهای گسترده رای رو می دیدیم باید همون موقع واکنش نشون می دادیم ۲۰ سال پیش ... تا حالا ما ساکت موندیم دیگه هم نمی مونیم مارو خدا با وجود این مردک خونریز بیدارکرد -۴ سال پیش شما بیچاره ها که دو نصفتونم بکنند بیدار نمی شید. لالاللا گل نازم

معلومه خیلی عصبانی هستی! ضمنا آیات قرآن را اونجوری می خونی و تفسیر می کنی که خودت دوست داری.
«کلمة حق یراد بها باطل». (جمله حقی که مراد از آن باطل است) امیرالمونین علی (ع)

نظرت را فقط به این دلیل تایید کردم تا بقیه ببینند که طرفدارهای موسوی مثل خودش هتاک و فحاش و ضدولایت فقیه هستند.

ذاکر سه‌شنبه 9 تیر 1388 ساعت 12:11 http://naserizaker.blogfa.com/

سلام دوست عزیز... با چند رباعی شبه انتخاباتی به روزم

hafez پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 20:28 http://www.endlessfall.blogfa.com

salam,aval bezar ye chizio beinesh fargh ghael shim,velayat faghih va vali faghih.ina osolan dota nistan shoma ham ke khoda ro shokr zerangi ghaedatan ino midoni ke velayat faghih ye theory hast,kari ba khob va badesh felan nadarim,ama imam goftan peiro velayat faghih bashin in be in maenie ke theory az dast nare,ama moshkeli ke alan migiran aghaye mousavi va hamrahashon,man lozoman ham fekreshon nistam,ine ke theory moshkeli nadare shakhse vali faghih kononi az edalat kharej shode va nabayad azashon peirovi kard. agha mousavi va sayerin ino migan ke vali faghih ba hemayate yek tarafe az yek nafar az edalat kharej shode va yeki az sharayete lazem jahate vali boodano az dast dade.alan ona ba shakhs moshkel daran na ba basic.fek konam ino bayad dar nazar begirim

با تشکر از اینکه کامنت مرقوم فرمودید. خوشحال میشوم ایندفعه فارسی بنویسید.

مسلمان واقعی پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 23:03

نمی خواستم جوابتو بدم ولی دیدم هنوز فرق بین ولی فقیه و ولایت فقیه رو نفهمیدی.
ولایت فقیه یک جایگاه و ما در تفکراتمون این جایگاه را قبول داریم. پس ولایت فقیه رو قبول داریم.
ولی فقیه کسیه که به جایگاه ولایت منسوبه( درست یا غلط!!! قراره مثلا مجلس خبرگان این درستی یا غلطی رو تشخیص بده ولی متاسفانه با این اوضاع نمیتونه)

حالا ما آقای خامنه ای رو که ولی فقیه است رو قبول نداریم یعنی میگیم که باید عزل بشه و یک ولی فقیه عادل و دانا و ... انتخاب بشه. حالا پس متوجه میشی که ما ولایت فقیه رو قبول داریم و تو اینهمه به ما تهمت زدی از سر نادانی.

حالا هی بگو ...

اگر واقعا تهمت زدم، هم از شما عذر می خوام و می خوام که از من گذشت کنید و هم از خداوند طلب توبه و مغفرت می کنم.

.. منظورت این نبود که آقای خامنه ای عزل بشوند و آقای هاشمی منصوب بشوند؟!

مسلمان واقعی جمعه 12 تیر 1388 ساعت 14:51

نه. اصلا هاشمی رو قبول ندارم به عنوان ولی فقیه. از لحاظ تقوی باید در سطح مرحوم آیت الله بهجت باشه حداقل.

حافظ یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 21:32

I will do my best but I can not promis you

ok!keep trying.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد