نظرات شخصی

اینا نظرات منه! شما هم می تونید نظرتون را بنویسید.

نظرات شخصی

اینا نظرات منه! شما هم می تونید نظرتون را بنویسید.

نکتهء این عکس چیه؟

در این عکس چه نکته ای نهفته است؟

نظرات 17 + ارسال نظر
مسلمان واقعی سه‌شنبه 23 تیر 1388 ساعت 11:40

نماز جمعه ی این هفته رو تشریف ببرید تا ببینید آقای هاشمی با کیه.
قبلا که یه چیزایی گفته بودی. ببین درسته یا نه؟

برام این مهمه که کی با امام زمانه. همین.

ممتنع سه‌شنبه 23 تیر 1388 ساعت 22:26

نکتش اینه که آقای رئیس جمهور چقدر از مردم دور که در عینکش(کنایه از چشمش) مردم اینقدر کوچکند.

علیرضا پنج‌شنبه 25 تیر 1388 ساعت 00:24 http://nasimha.blogfa.com

نکته اش اینه که احمدی نژاد کسایی رو دید که تا قبل از اون حتی بهشون نگاه هم نمی شد.
"عدالت التفات" مهم تر از عدالت اقتصادیست شاید...

حافظ شنبه 27 تیر 1388 ساعت 03:53

با علیرضا موافق نیستم،نمیتونی‌ چشمتو به روی یه عده ببندی و به روی یه عده باز نگاه داری.عدالت التفات که ازش صحبت کردی باید در مورد همه صادق باشه،باید به همه التفات شه.نه اینکه فقط به کسایی که دوست داری التفات کنی‌. آیا واقعا وضع فقرا تو مملکت بهتر شده؟

1) لطفا بهتر شدن یا بدتر شدن وضع فقرا توی مملکت را فقط توی این 4 سال نبین. توی 30 سال ببین.
2) بیشتر طرفدارهای احمدی نژاد که از دهک های پایین هستند!

حافظ شنبه 27 تیر 1388 ساعت 19:14

حرفتو قبول دارم،اینکه بیشتر طرفدار‌های دکتر دهک پائین هستن جزو نکته مثبت به حساب نمیاد.این دقیقا چیزی که ازش به عوام فریبی تعبیر می‌شه.رئیس جمهور ایدآل کسی‌ هستش که ترفدرنی از دو جهت داشته بشه،و رئیس جمهور محبوب کسی‌ هستش که بتونه در بین آنچه به نخبگان ازش نام میبرن محبوب بشه نه فقط عوام. در مورد نکتهٔ اولی‌ که اشاره کردی من اگر خودمو بخوام با دورهٔ قبل از دکتر مقایسه کنم انصافا قدرت خرید خودم بشدت افت کرد تو زمان دکتر. بهر حال باید پذیرفت دکتر متاسفانه president شده که خودش جای تسلیت داره.

قدرت خرید من هم افت کرده. ولی معیار تشخیص حق و باطل میزان قدرت خرید نیست. هست؟

حافظ شنبه 27 تیر 1388 ساعت 23:42

ببین دادا این طریقهٔ بحث نیست،تو از من در مورد فقر پرسیدی و من نظرمو گفتم. جالب اینه که تو موافقی با نظر من پس اول اعلام کن ب یه نقط مشترک رسیدیم که می‌شه گفت لزوما دکتر باعث نشده عدالت بین مردم تقسیم شه. حالا تو ب جای اون اومدی یه سوال دیگه میکنی‌. قبل از اینکه جواب سوالتو بدم بهم بگو رابطه سوالت ب حرفای قبلیمون چیه؟ ما در مورد عدالت التفات حرف زدیم من گفتم به همه التفات نشده،و حتا وضع فقرا هم بهتر نشده. این ربطش به معیار حق و باطل چیه؟

شما چند تا مطلب مطرح کردی که من فقط در مورد یکی اظهار نظر کردم. در مورد «عدالت التفات» هم باید بگم که خیلی عبارت قلمبه سلمبه ای هست و فهمش برام سخته! در ضمن من در مورد عدالت التفات صحبت نکردم، جناب علیرضا بود!

برای اینکه به جواب برسیم باید اصولمون را مشخص کنیم، بعد بحث کنیم. من هم یکی از اصولم تشخیص حق و باطل هست و ببینم چه جریانی حقه و کدوم باطل و سعی می کنم ببینم چه چیزی به حق نزدیک تره. البته نمی خوام بگم و معتقد هم نیستم که الان دقیقا حق و باطل روبروی هم هستند. حق، امام زمان عج و یارانشان و باطل، شیطان و یارانش هستند. بی خودی جامعه را بین حق و باطل تقسیم نمی کنم. ولی مهم اینه که کدوم جریان به سمت حقه و کدوم به سمت باطل. از این رو بود که گفتم میزان قدرت خرید نباید معیار تشخیص حق و باطل باشه.

ربط اظهار نظرم با سوال شما اینه که فکر می کردم شما این موارد را مطرح کردید تا بین درست و غلط یا حق و باطل را تمیز بدهید، لذا یادآوری کردم که معیار من این چیزها نیست.

(چقدر حرف زدم)

به نظر جناب عالی، دکتر 24.5 میلیون رای داره یا نه، یا اینکه معتقدی تقلب «وسیع» شده؟

حافظ یکشنبه 28 تیر 1388 ساعت 04:13

خوب اون مطلب معلوم شد که یه سؤ تفاهم بوده.فعلا شما دوتا سوال از من طلب داری،یکی‌ قدرت خرید اقتصادی،و دیگری رای دکتر. اول بریم سر دومی‌. من واقعا نمیدونم تقلب شده یا نه.دلیل واسه تقلب زیاده رفتارهای هیئت حاکمه هم جوری بود که بهش دامن زد. تو عدد و ارقامی که در میومد اختلافاتی بود که بعد درستش کردن.اما من نمیتونم بگم تقلب شده یا نه،چون از اون طرف همونجوری که گفت شد،دهک پائین طرفدار دکتر هستن،و جامعهٔ ما هم داره روز به روز فقیرتر می‌شه،نمونش قدرت خرید کمتر من و شما،به خاطر همین می‌شه گفت دور از نظر نیست دکتر رای بالایی از همین فقرا بیارد اما اینکه ۲۴.۵! من پیروزی دکتر رو دور از ذهن نمیدونستم اما با این رقم یکم عجیب بود برام.اما اگه کلا نظر منو در مورد دکتر بخوای می‌تونم اینجوری بگم که حتا ۱ در صد هم قبولش ندارم. از نظر من این انتخابات خیلی‌ خوب بود و فقط نامزد‌های خوب کم داشت کسانی‌ که واقعا تصمیم گیریرو سخت کنن،من از موسوی هم زیاد خوشم نمیاد و اصلا بحث من انتخابات نیست. بحث من اینه که دکتر سر جای درستش نیست.آدمی که ممکن نیت خیر داشته باشه اما نمیدونه چطوری باید این نیت رو عملی‌ کنه.

مسلمان واقعی دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 00:39

یه چیز خوبی که تو این بحث بهش رسیدی اینه که قدرت خرید مردم کم شده. درسته؟
در حالیکه در مناظره ها احمدی نژاد کاملا برعکس این رو ادعا کرد و بعد از اون هم باز این ادعا ها رو تکرار کرد و به نظر نمیاد که این چیزا رو نفهمه. من یه نتیجه بیشتر نمی تونم بگیرم و اونم اینه که دروغ میگه.

حالا دیگه خودت قضاوت کن. یا مردم دروغ میگن که قدرت خریدشون کاهش یافته یا بانک مرکزی یا احمدی نژاد. نظرت چیه؟
خدا وکیلی داری با تعصب بی اندازه به این آدم نگاه میکنی.

قدرت خرید من کم شده ولی قدرت خرید پدرم بیشتر شده! اگه یه کمی انصاف داشته باشیم،فقط خودمون و اطرافیانمون را نمی بینیم. من انصاف داشتم که گفتم قدرت خریدم کمتر شده.
در ضمن دولت، «میانگین» قدرت خرید در کشور را اعلام می کنه. البته دولت برای میانگین گرفتن، کسانی را که قبلا حساب نمیشدن هم حساب کرده.
من که قبلا هم گفتم که قدرت خرید معیار من نیست!
اگر معیارت اینه که ببینی کی دروغ میگه یا نه، به نظر من موسوی توی این 4 نفر دروغ گو تر و فریب کار تر هست. چون از قبل «نقشه» داشت که انقلاب مخملی کنه. در ظاهر میگه ولی فقیه را قبول داره ولی در عمل نداره. اصلا کاری ندارم که قبول داره یا نداره. مهم اینه که منافقانه داره عمل می کنه، در دل چیزی داره و به زبان چیز دیگه میگه و یه عده هم دنبالش راه افتادن.

حافظ دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 08:41

ببین در اینکه شرایط اقتصادی بطور کلی‌ بدتر شده شکی نیست،بهر حال مملکتی که زیر بار تحریم اقتصادی شرایطش به ناچار بد می‌شه،اما بحث اینه که دکتر نمیخواد اینو قبول کنه،این یعنی حرف الکی‌ زدن.امروز تو اخبار اومده بود که تحریم هواپیما باعث پائین اومدن امنیت جانی مسافرانه،پس چرا میگن تحریم‌ها تأثیری نداشته؟ بماند که در مورد همین موضوع قطعات هواپیما دروغ میگن و اصل ماجرا‌ چیز دیگست. در مناظرات هم که منطقی‌‌ترین بحثو رضایی داشت و معلوم شد دکتر سعی‌ می‌کنه با نگفتن کامل حقیقت،حقایقو پنهان کنه. یه نکتهٔ دیگه ،دوباره تو بحثت روال منطقیو رعایت نکردی.هنوز این فرضی‌ که میگن انقلاب مخملی در کار بوده اثبات نشده نمیتونی‌ ازش تو بحث استفاده کنی‌ و بهش استدلال کنی‌. دیگه اینکه به فرق ولی‌ فقیه و ولایت فقیه دقت کن.

۱) وضعیت اقتصادی عده ای مانند بازنشسته ها که بعضا قبلا زیر 500 تومن می گرفتند، خیلی بهتر شده و الان دارن بالای 800 می گیرن. حتی توی شهرستان ها، من خودم می شناسم. گرچه برخی از شغل ها هم بدتر شده و اینو رد نمی کنم.
اگه دکتر بیاد بگه : مردم وضع اقتصادی بدتر شده، خب این خودش باعث میشه وضع بدتر هم بشه و روحیه مردم خراب می شه. البته اینکه وضع سخت شده به این دلیله که الان زمان جراحی شدن انقلابه و باید نخاله ها را ریخت بیرون و نخاله ها هم که شریان های اقتصادی مملکت تو دستشونه، بیکار نمی نشینند ولذا جراحی انقلاب هزینه داره.
2) زمان جنگ هم می گفتیم تحریم ها اثر نداشته و ما سرزمین مان را حفظ کردیم. راست می گفتیم. در واقع تحریم ها بی اثر هم نبود! اثر مثبتش این بود که به خودباوری رسیدیم و سعی کردیم خودکفا باشیم. اثر بدش این بود که تلفاتمون در جنگ چند برابر شد. الان هم شاید همینطور باشه. تحریم ها روی موضوعاتی اثر نداشته و روی موضوعاتی اثر داشته. یه نکته ای که هست اینه که قبلا زمان جناب خاتمی باج می دادیم و تحریم بودیم، الان باج نمی دهیم و تحریم هستیم!!!
3) وقتی در موضع تهاجمی قرار میگیری و قراره تخریب کنی، راحت تر میشه مناظره کرد. جناب رضایی هم با مطرح دو جین طرح های توسعه (بدون پشتوانه اجرایی) سعی کرد آب را گل آلود کنه. دکتر دو تا سال در مورد فدرالی کردن اقتصاد و صندوق توسعه ملی ازش کرد نتونست جواب بده.
4) یه مطلب قبلا در مورد انقلاب مخملی نوشتم، برو بخونش. اگه خوندی، دوباره بخون.
http://eshah.blogsky.com/1388/03/30/post-37

5) در مورد ولی فقیه یا ولایت فقیه، چیزی که مهمه «رفتار در قبال» این موضوع است و من سعی میکنم رفتار درستی داشته باشم.

6) من روی دکتر تعصب بی خودی ندارم. اگر آدم حسابی تر از ایشان در انتخابات شرکت می کرد، به اون رای می دادم.

******
با همه ایراد هایی که گرفتی و بعضی هاش درسته، با اینحال بیشتر مردم ایران ایشان را به موسوی ترجیح دادند، یعنی یا شرایط اقتصادیشون بدتر نشده یا اگر هم شده باز ایشان را به موسوی ترجیح دادند!!!
اگر حمایت جناب رفسنجانی از موسوی رو نمی شد و موسوی هم به جای تخریب دکتر میامد و یه سری حرف های قشنگ میزد، فکر می کنم رای میاورد. خودشون دست خودشونو رو کردند. تازه دارم به این نتیجه میرسم که موسوی داره منافقانه عمل می کنه.

مطلب آخر: مشکلات و ایراداتی که الان به دکتر میگیرند، قبلا هم بوده ولی چرا دارند الان و به اینصورت مطرح می کنند؟ جوابش اینه که روشون نمیشه به رهبر فحش بدن، به دکتر که تو خط رهبریه دارن میگن.

حافظ سه‌شنبه 30 تیر 1388 ساعت 00:44

تو چندتا جبهه نظراتتو مطرح کردی منم ترجیح میدم جز به جز برسی‌ کنیم،در مورد وضع اقتصادی هرطوری بخوای قضیه رو وارسی کنی‌ به نظرم به این نتیجه برسی‌ اوضاع خوب نیست،ببین هر مساله ای‌ رو باید از چند دیدگاه نگاه کرد،دیدگاه نزدیک و دور. نقدی که به دکتر وارده اینه که دکتر با در آمد بالای نفتی‌ و عملا پول نفت هستش که تونسته اثر تحریم هارو یکم کم نشون بده اما در دراز مدت با تثبیت قیمت نفت در عدد ۷۰ زندگی‌ سختیشو نشون میده، ما در زمینهٔ صنعت نفت مشکل داریم،چه‌های ایران پیرن و امکان استفاده از چه‌های جدیدو نداریم. عملا نرخ صادراتمون روند کاهشی داره(نفت).در مورد باج دادن در زمان خاتمی هام حرفتو قبول ندارم،ما باج به معنی که تو میگی‌ ندادیم،اگر هام توافقی شده با نظر رهبری بوده،اما الان حرف کاهش درصد ایران تو خزر به گوش میرسه،و فروش گاز ارزان به هند و نفت ارزان به چین.در مورد اینکه یه عده دستشون رو منابع اقتصادی هستش هام باید بگم از اون حرف‌ها هستش،زمان خاتمی یه عده میگفتن دستأی هستش که نمیذاره خاتمی کار کنه همون حرفا شکلش عوض شده و شده اینی که تو میگی‌.نه خاتمی تونست اسم کسیو بیارد نه دکتر تونسته اتهام هاشو اثبات کنه،مضافا به اینکه خود دکتر همچین مبری از فساد مالی نیست.مورد ۳ رو قبول دارم و اینو اضافه می‌کنم که طرح کارت سوخت و یارانه‌ها کار خوبیه که دکتر کرده.مطلب ۴ رو خونده ام خیلی‌ مطلب ضعیفی بود،فقط می‌شه گفت هر گردی گردو نیست،اونجا برات نظراتمو گفتم که چون زیاد بود سیستم قبول نکرد.در مورد ۵ هم تو باید به اصل پایبند باشی‌،که می‌شه ولایت فقیه، اما اگر شخصی‌ که الان ولی‌ هست از شرایط ولایت داشتن خارج شه باید جلوشو بگیری نباید همینجوری کور اطاعت کرد.اما بحث در مورد ۵ زیاده،میترسم سیستم دوباره ایراد بگیر.

خوبی بحث با شما اینه که سعی می کنی منصفانه برخورد کنی. اگر بخواهیم همه اش به مصداق ها بپردازیم، شاید هر دو طرف 24 ساعت بتونند از همدیگه هی ایراد بگیرند. من در پست های قبلی ام گفته ام که احمدی نژاد را با همه اشکال هایش قبول کرده ام، چون پیرو رهبری است. در جواب کامنت قبلی شما هم گفتم که اگر در انتخابات، آدمی حسابی تر بود، به اون رای می دادم.
در مورد آقای خامنه ای هم باید بگم که من به ایشون به عنوان ولی فقیه اعتقاد دارم و جواب خدا را هم خودم روز قیامت میدم. شما و جناب مسلمان واقعی نگران من نباشید.

حافظ سه‌شنبه 30 تیر 1388 ساعت 01:01

من اصلآ هیچ کدام از اقوام خودمو تو هیچ سمتی نگذاشتم این حرفی بود که آقای احمدی نژاد تو مناظره ها می گفتن!آره؟؟

مسلمان واقعی سه‌شنبه 30 تیر 1388 ساعت 01:28

زکی. آقا رو. یعنی فکر میکنی ما زمان خاتمی باج میدادیم و الان نمیدیم؟ الان داریم باج میدیم بیشتر هم میدیم از نوع بدتری هم میدیم. اینو ولش.
اصلا یه سوالی. اگه به ولایت فقیه اعتقاد نداشته باشی چه اشکالی داره؟ اصلا ولایت فقیه از کی به وجود اومد؟ ( جواب اینو میدونم)‌ یعنی یه زمانی وجود داشته که ولایت فقیه وجود نداشته . چه اشکالی تو دین اونا بوده که ولی فقیه نداشتن؟ حالا هی بگو موسوی به ولایت فقیه اعتقاد نداره. حالا تو که داری چه گلی به سر ما ( یا خودت) زدی که ما نزدیم یا نمیتونیم بزنیم. به قول همون سهراب: چشمها را باید شست ...
اخه میدونی چیه با این حرفایی که تو میزنی به نظر میاد همه اخباری که میگیری از صدا و سیمای ایرانه ولی اگر میخوای حقیقت رو بدونی باید اخبار هر دو طرف و طرفهای بیطرف رو دنبال کنی. در مورد آقاتونم یه خورده تحقیق کن ببین قبلا چی کاره بوده؟ البته الانم همونیه که قبلا بوده. اگر از این قسمت که از آقات بد گفتم خوشت نیومد بقیه اش رو بذار بقیه بخونن لااقل.

مگه نمیگن آزادیه بیان؟ پس چرا اینهمه آدم رو گرفتن بردن زندان و شکنجه کردن و بعضی هاشون هم کشتن. چندتاشونو خودم میشناسم از نزدیک. آخه مگه میشه این همه اغتشاشگر داشته باشیم. اخه چرا فقط از عدالت فقط اسمش مونده. آخه اگر مجازات این افراد مرگ هم باشه باید دادگاه براشون تشکیل بشه و از خودشون دفاع کنن نه اینکه همینجوری بکشنشون و بعد از مدتها جنازه شونو تحویل بدن. بعضی ها رو هم خاک میکنن بعدش میگن این قبرشه. به خدا خودم شاهدم. تو قبرشونم خاک نمیریزن با بتون پر میکنن که کسی نتونه بفهمه چه بلایی سر طرف اوردن.
خیلی از اینها که گفتم رذل تر هستن ولی ...
ولش کن. ببین واسه کی این حرفارو زدیم. اگه یه خورده این چیزا رو میدونستی اون عکس ... رو تو وبلاگت نمیذاشتی.

قبول داشتن و یا نداشتن ولایت فقیه افراد برای من مهم نیست، مهم اینه که نفاق نداشته باشند. اگه قبول نداره بیاد بگه قبول ندارم. نه اینکه ظاهر و باطنش 180 درجه فرق کنه.
نکته اون عکس اینه که هر کسی با دیدنش، آنچه در قلبش داره را بروز میده.

حافظ سه‌شنبه 30 تیر 1388 ساعت 02:57

من دوباره تاکید کنم با شخص موسوی مشکل دارم چون گذشتشو روشن نکرد در طول انتخابات.یه مطلب دیگه اینکه یادمه موسوی ۴ ساله پیش گفت تا زمانی‌ که آقای خامنه‌ای سلطان هست نامزد ریاست جمهوری نمی‌شه،پس اون رسما گفته بود چی‌ فک می‌کنه،همه میدونستن و میدونن اون با آقای خامنه‌ای مشکل داشته و داره پس نگو منافق،اما اون هیچ جا نگفته با ولایت فقیه مشکل دارم! اینکه گفتی‌ من نگرانت نباشم، باید یه چیزی بگم،اول اینکه من نگران شما نیستم ما داریم منطقی‌ بحث می‌کنیم،تو منطق، احساساتی‌ نظیر نگرانی جائی نداره (اشاره به حرف دکتر تو مناظراتش که من شمارو دوست دارم این حرفا جائی در بحث منطقی‌ نداره) اما بر فرض محل که من نگرانت بودم،من طبقه دستور دین وظیفه دارم امر به معروف کنم.من وظیفه دارم وقتی‌ دکتر دروغ میگه به همه بگم این بابا دروغ گفته،خودتم مصادیقشو میدونی‌ و میدونی‌ یه جاهأی یه سوتی هائی داده. همانطوری که به دوستام می‌گفتم خاتمی آدمی‌ نیست که بتونه به حرفاش عمل کنه. اما خیلی‌ دوست دارم برام بگی‌ دکتر رو با کدوم اشکالاتش قبول کردی؟

با سوتی هاش و اشتباهات اقتصادیش! اونم مثل ما آدمه و ممکنه خطا کنه. ولی نه اینکه دیگه بخواد با عوام فریبی به خواسته های حزبی اش برسه (حزب منافقین).
یه نکته در مورد موسوی و طرفدارانش اینه که اون به طرفدانش دروغ میگه. این لینک را لطفا ببین.
http://www.teribon.ir/archives/1023

حافظ سه‌شنبه 30 تیر 1388 ساعت 04:36

اونم مثل ما آدمه و می‌تونه اشتباه کنه حرف کاملا درستی،اما ببین اون چطور آدمیه؟! اون رئیس جمهور،کلی‌ مشاور داره،کلی‌ معاون و سازمان هستن که بهش مشاوره میدن. هر اشتباهی‌ که اون انجام بده با زندگی‌ ۷۰ میلیون ایرانی‌ بازی‌ می‌کنه. مضافا به اون کلی‌ نهاد اینترناشینال هست که بهت در مورد آیندهٔ اقتصادی هشدار میدن انصافا می‌خوام ببینم دکتر نصیحتشونو گوش کرده؟ ببین گفت باید به جوان‌ها میدون بدیم،این عالی اما به چه قشر از جوان هائی میدون داد؟ یکیشون که از قضا معروف ترینشونه هم دانشگاهی من بود می‌دونم چطوری بود درسش. از اینم بگذریم این همه بهش در مورد آقای مشأی انتقاد می‌کنن چرا حرف دوستاشو گوش نمیده؟مگه مشأی کسی‌ نبود که آقا تو نماز جمعه ازش ایراد گرفت؟ ببین من و تو اگه اشتباه کنیم زندگی‌ کسی‌ خراب نمی‌شه اما یه رئیس جمهور اجازه نداره هر کاری دلش می‌خواد بکنه و با trial and error حکومت کنه تا ببینه چی‌ پیش میاد.یه بار گفتی‌ تعصب نداری اما فکر می‌کنم یا معنی تعصب رو نمیدونی‌ یا داری خودت و منو گول میزنی‌.من همیشه دکترو این جوری توصیف کردم: مردی که دوست داره خدمت کنه و زحمتم میکشه واسه خدمت کردن اما راهشو بلد نیست، نتیجسه میدونی‌ چی‌ می‌شه؟ خاله خرسه.بهر حل تو اولین نفری هستی‌ که حاضره بحث کنه در مورد اعتقاداتش چه خوب چه بد. این جای تبریک داره.

دکتر دوست داره خدمت کنه و زحمت میکشه ولی راهشو بلد نیست، بقیه کاندیدا ها اصلا نمی خوان خدمت کنن و راهش را هم بلدن.
اگه به نیمه پر لیوان نگاه کنیم، دکتر توی این 4 نفر اصلح بود و هست.

مسلمان واقعی سه‌شنبه 30 تیر 1388 ساعت 10:20

مشکل شما اینه که هر قدر هم ما با شما بحث کنیم فایده نداره. اصلا چشم و گوشتون رو بستید و هی از آقای خامنه ای پیروی میکنید. بابا جون آخه چه طوری بگم اگه امام زمان بیاد اولین کسی که باهاش مخالفت میکنه آقای شماست که ان شا الله تا اون موقع زنده نیست. می دونی چرا این کارو میکنه چون عاشقه قدرته دیوونه ی قدرته نمیتونه ببینه کسی جاشو بگیره. لازم نیست روز قیامت جوابشو بدی چون جوابی نداری که بدی.
عقلا باید بری راجع بهش تحقیق کنی نه اینکه اینجا هی واسه ما پست بزاری و جواب بدی. من تحقیقات کامل کردم و به نتیجه رسیدم تو هم باید این کارو بکنی.
همه تون سرو ته یه کرباسید.
این حافظ هم اطلاعاتش خیلی کمه. لازم نکرده تو حرف بزنی حافظ.

مشکل شما هم اینه که قلبتون گندیده

مسلمان واقعی سه‌شنبه 30 تیر 1388 ساعت 15:15

شما از کجا فهمیدی احمدی نژاد قصد خدمت داره و بقیه ندارن. نه چه طوری فهمیدی؟ یعنی رضایی هم قصد خدمت نداره. فقط شما خوبید؟
چرا جواب اون نظری که راجع به دستگیری ها و کشت و کشتار ها بود رو نمیدی؟ اصلا جوابی داری؟ شایدم دوست داری که خبر نداشته باشی. یک قتل هم باعث میشه مشروعیت رهبر بره زیر سوال. حالا ادم میکشید لا اقل بگید مثلا اشتباه شده و ما پیگیری میکنیم. اصلا میخوان صداش هم در نیاد. چون تو اینارو نمیدونی طرفداری میکنی. قبلا هم از این کارا کردن ولی میدونی چیه نمیذارن صداش در بیاد. شما ها هم اصلا دنبال حقیقت نیستی. فقط حرف. تا کی؟

راست میگی من هیچکوم را نمی دونم، فقط شما می دونی.

...۷۱... چهارشنبه 7 مرداد 1388 ساعت 05:12 http://taninetanhayieto.blogfa.com/

به نظر نکتهی قابل تامل در تصویر عینک رئیس جمهور هست...مردم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد