نظرات شخصی

اینا نظرات منه! شما هم می تونید نظرتون را بنویسید.

نظرات شخصی

اینا نظرات منه! شما هم می تونید نظرتون را بنویسید.

انقلاب مخملی

توصیه می کنم یه مقدار در مورد انقلاب مخملی که در کشورهایی مانند گرجستان، اوکراین و قرقیزستان اتفاق افتاد تحقیق کنید.


اتفاقاتی که از حدود 2-3 ماه قبل از انتخابات در ایران افتاد، صحبت هایی که شد و جهت گیری هایی که جناب موسوی کردند، دقیقا مطابق الگوی "انقلاب های مخملی" است.

ایشان کاملا می دانند دارند چیکار می کنند و مطابق چه الگویی حرکت می کنند.
به عنوان مثال در انقلاب مخملی گرجستان، مخالفان دولت برای براندازی مراحل زیر را طی کردند:

  1. تزریق کمک های مالی آمریکا و غرب به مخالفان حکومت
  2. حمایت تبلیغاتی غرب از مخالفان حکومت و تشویش اذهان عمومی
  3. متهم نمودن نظام حاکم به فساد مالی، سیاسی و ناکارآمدی و سیاه نمایی حکومت
  4. افزایش انتظارات و مطالبات عمومی در جریان رقابت های انتخاباتی
  5. متهم نمودن دولت به تقلب در انتخابات؛ (قبل و بعد از انتخابات)
  6. از پیش برنده نمودن خود به عنوان برنده انتخابات
  7. درخواست به بازشماری آراء و فشار به دولت برای به رسمیت شناختن پیروزی مخالفان
  8. فراخوانی مخالفان به مبارزه منفی و نافرمانی مدنی (یعنی بریزند توی خیابون)
  9. تصرف پارلمان و ادارات دولتی و به تعطیلی کشاندن ادارات.


  • آیا جناب موسوی از حمایت مالی جناب رفسنجانی و فرزندانش در جریان تبلیغات و همچنین اغتشاشات بهره نبرده است؟
  • آیا ایشان ماه ها قبل از شروع انتخابات فضا سازی نکردند؟ آیا به سیاه نمایی افراطی دولت نپرداختند؟
  • آیا ایشان از قبل از انتخابات نگفتند که "یا من پیروزم یا تقلب می شود". و با این جملات فضا سازی نکردند؟ ایشان از قبل می دانستند طبق چه نقشه ای باید حرکت کنند!!!
  • آیا ایشان در شب رای گیری خود را برنده معرفی نکردند؟!!!!!!
  • آیا ایشان بعد از رای گیری، قبل از اینکه به مراجع قانونی شکایت کنند، "درجا" درخواست ابطال انتخابات  را نکردند؟!!!!!!!!!!  البته یه کم ناشیگری کردند.
  • آیا ایشان بعد از رای گیری به روش های مختلف به نافرمانی مدنی ترغیب نکردند؟
  • حالا کم مونده به حامیانشان بگویند که مجلس و ادارات را تصرف کنید.

برای من مثل روز روشن است که موج سبز، نسخه ای از انقلاب مخملی است. جناب موسوی وارد بد بازی ای شده اند و بازنده اصلی آن خود ایشان و جناب رفسنجانی هستند.


توصیه می کنم دوباره مطالب بالا را بخونید، البته قبلش سعی کنید که اصلا به احمدی نژاد فکر نکنید. چون پرداختن به ایشان مستقل از بررسی این ماجراست. این دو تا را با هم قاتی نکنیم. اینکه چون فلانی بده پس مخالفانش خوب هستند که منطق درستی نیست.

نظام جمهوری اسلامی نیازمند چه چیزی بود؟

بعد از گذشت سی سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تقدیم کردن صدها هزار شهید برای تثبیت آن، نظام دچار مشکلاتی از درون شده بود و اعتماد مردمی مورد نیاز را از دست داده بود. که مهمترین نمونه آن، فساد مالی و قدرت طلبی برخی از مسئولان رده بالای نظام بود.


به عنوان مثال در انتخابات دوم خرداد 76، مردم با رای دادن به خاتمی، یک "نه بزرگ" به هاشمی و دار و دسته اش از جمله ناطق نوری گفتند. (البته الان برای بنده معلوم شده که جناب خاتمی و رفسنجانی از یک قماش بوده و دستشان در یک کاسه است و من غلط بیجا کرده ام که در دو دوره انتخابات ریاست جمهوری به خاتمی رای داده ام!)


همچنین مردم در انتخابات 84 هم باز برای اینکه جناب رفسنجانی رای نیاورد، به احمدی نژاد که فردی نسبتا ناشناخته بود رای دادند. (لازم به ذکر است که جناب رفسنجانی در این انتخابات با ترفند "hashemi 2005" و این شایعه که "اگه من بیام اقتصاد خوب میشه" و نون به نرخ روز خوردن خود را به دور دوم انتخابات رساند، وگرنه در همان مرحله اول نفر آخر می شد.)


اما در انتخابات 22 خرداد 88، مردمی که به نظام اعتقاد داشتند، گمشده نظام یعنی اعتماد از دست رفته را یافتند و آن را سر کار آوردند. من شخصا منتقد احمدی نژاد هستم ولی او با همه اشتباهات و بعضا سوتی هایش، خائن، وطن فروش و یا اهل کثافت کاری نیست.


آقای رئیس جمهور! امیدوارم سرافراز باشی.

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.


استراتژی مشترک

متاسفانه در اقدامی مشترک قصد دارند احمدی نژاد را فردی دروغ گو جلوه دهند و به جای اینکه به او اتهامات گوناگون بزنند، سعی می کنند همین یک مورد را روی او کار کنند. برای این کار حتی توی دوربین تلویزیون نگاه می کنند و دروغ می گویند. 1000 را 2000 می خوانند و نمودار غلط تحویل ملت می دهند.


وَ مَکَرُوا وَ مَکَرَ اللّهُ وَ اللّهُ خَیْرُ الْماکِرینَ (سوره آل عمران/54)


فقط محمود

وقتی آدم های فاسدی، کسی را تخریب میکنند و اصرار دارند که بگویند او دروغ گوست، همین نشانه کافی که «او بر حق است». حداقل اینکه در مسیر حق حرکت می کند و خب به سبب انسان بودن خطا هم دارد. چرا زمانی که ایشان تازه رئیس جمهور شده بود و هنوز فرصتی برای دروغ گفتن و بالا بردن تورم نداشت او را تخریب می کردند؟ چرا نمی توانند او را تحمل کنند؟! اگر می بینیم که فحاشی و هتاکی به ایشان در این زمانه زیاد شده، من دلیل آن را رفتار حق مدارانه آقای احمدی نژاد می بینم.


مطلب زیر را هم بخوانید بد نیست.

http://nasimha.blogfa.com/post-38.aspx

 نقل قول "... آقای موسوی قلب پاکی دارد و به این گنده لات اعتماد می کند. اما گنده لات ها هیچ وقت رحم نمی کنند ..."

عناد (2)

در توضیح عناد : 


اینکه وقتی از یکی خوشمون بیاد (حب) یا بدمون بیاد(بغض)، هر چقدر هم استدلال باشه تا عکس قضیه ثابت بشه، فایده نداره. چون دیگه قضیه به قلب مربوط میشه و به این سادگی ها نمیشه روش سرپوش گذاشت یا تغییرش داد.


نکته دیگه اینکه سیاست کثیف تر از ایناس که بشه راحت از توش حق و باطل را فهمید.


با اینکه آقا محمود بعضی کاراش جای سوال داره، ولی من ازش خوشم میاد. مثل بعضی ها دزد نیست.


زنده باد محمود احمدی نژاد.

عناد

متاسفانه بسیاری از طرفداران آقای موسوی با اینکه می دانند حامیان ایشان چه کسانی هستند و علی رغم اینکه از حامیان ایشان خوششان نمی آید، فقط و فقط به خاطر «عنادی» که با آقای احمدی نژاد دارند، طرفدار ایشان شده اند.


آنها سه ماه از تخریب آقای احمدی نژاد «لذت» بردند و نفسشان را ارضا کردند. آنها از آقای احمدی نژاد بدشون میاد چون ریش داره و ارزشی هست. از آنها نباید توقع عدل و انصاف و منطق داشت. آنها منطقشان منطق شکم و ... هست.


با اینکه سیاست های اقتصادی آقای احمدی نژاد خیلی هم قوی نیست، ولی من به ایشان رای میدهم. چون ایشان پایبند به ارزش هاست و دین را به دنیا نمی فروشد. ایشان عزت ایران و ایرانی را به سیر بودن شکم ایرانیان نمی داند. ایشان انقلاب اسلامی ایران را نقطه شروعی برای حرکت به سوی ظهور امام زمان (عج) می داند. ایشان بر خلاف سایر نامزدها، به امام زمان اعتقاد دارد! چون حداقل نامی از ایشان می برد. ایشان قول داده بود که مفسدین اقتصادی را معرفی می کند، قولی که خیلی ها داده بودند ولی به آن عمل نکردند ولی آقای احمدی نژاد از جانش گذشت و در مناظره زنده تلویزیونی این کار را کرد. حداقل باب این قضیه را باز کرد.


خدا ایشان را حفظ کند.


من نمی خواهم کسانی که مخالف آقای احمدی نژاد هستند را به خاطر مخالفتشان با ایشان سرزنش کنم. چرا که این مخالفت ها از «ندانستن» است.


-------------------

تِلْکَ الدّارُ اْلآخِرَةُ نَجْعَلُها لِلَّذینَ لا یُریدُونَ عُلُوًّا فِی اْلأَرْضِ وَ لا فَسادًا وَ الْعاقِبَةُ لِلْمُتَّقینَ / (آری،) این سرای آخر تو را (تنها) برای کسانی قرارمی‏دهیم که اراده برتری‏جویی در زمین و فساد را ندارند؛ و عاقبت نیک برای متقین است! (القصص/83)

امام صادق ع فرمودند : الْمُتَّقُونَ شِیعَتُنَا. متقون شیعیان ما هستند. (تفسیر عیاشی ج1/ص26)

دومین مناظره

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ


یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ


هر کسی که دید و شنید، فهمید چی به چیه. هر کسی هم که ندید و نشنید بره فیلمش را گیر بیاره و ببینه. که هر توضیح و تفسیری که بخوام بکنم زیادیه!


وَ السَّلامُ عَلی مَنِ اتَّبَعَ الْهُدی


اولین مناظره

ظاهرا آقای رضایی خیلی بابرنامه تر و مسلط تر از آقای کروبی به نظر میاد. آقای کروبی که همه اش می گفتند "اینا که شما می گین ما هم همینا رو میگیم".

اینجا یه سوال مطرح میشه و اینکه "اگه اینطوره چرا دولت ائتلافی تشکیل نمیدید؟ آیا تشنه قدرتید یا شیفته خدمت؟ آیا عزم در حل مشکلات مملکت دارید یا کینه کنار زدن آقای احمدی نژاد؟"


اگر من از مشاورین یا حامیان آقای کروبی بودم، کنار می کشیدم چون آبروم برام مهم بود. آخه این چه وضع حرف زدنه؟! ماشاء الله که هیچی هم بلد نیستی، یه گروه می خوای که بیان اداره ات کنن. سی سال اینجوری مملکت را چرخوندین؟! خجالت داره.


اگر هم از مشاورین آقای رضایی بودم بهش می گفتم اینقدر مستقیم یا غیر مستقیم آقای احمدی نژاد را تخریب نکن. شما که بچه حزب اللهی هستی [یا قبلا بودی] ازت این کارا بعیده.


مهمترین نکته اینکه مناظره ای که ارزش های اسلامی در آن کم رنگ باشه و هیچ برنامه ای برای حرکت به سوی ظهور امام زمان (عج) نباشه، به چه دردی می خوره؟ حتی اگر قوی ترین برنامه های مادی و اقتصادی در اون مطرح باشه بدون مسائل ارزشی "بدون ارزشه".

دیدار

چقدر خوشحال شدم دوستی را که بیش از یکسال بود ایشان را ندیده بودم، زیارتشان کردم.