نظرات شخصی

اینا نظرات منه! شما هم می تونید نظرتون را بنویسید.

نظرات شخصی

اینا نظرات منه! شما هم می تونید نظرتون را بنویسید.

نظام جمهوری اسلامی نیازمند چه چیزی بود؟

بعد از گذشت سی سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تقدیم کردن صدها هزار شهید برای تثبیت آن، نظام دچار مشکلاتی از درون شده بود و اعتماد مردمی مورد نیاز را از دست داده بود. که مهمترین نمونه آن، فساد مالی و قدرت طلبی برخی از مسئولان رده بالای نظام بود.


به عنوان مثال در انتخابات دوم خرداد 76، مردم با رای دادن به خاتمی، یک "نه بزرگ" به هاشمی و دار و دسته اش از جمله ناطق نوری گفتند. (البته الان برای بنده معلوم شده که جناب خاتمی و رفسنجانی از یک قماش بوده و دستشان در یک کاسه است و من غلط بیجا کرده ام که در دو دوره انتخابات ریاست جمهوری به خاتمی رای داده ام!)


همچنین مردم در انتخابات 84 هم باز برای اینکه جناب رفسنجانی رای نیاورد، به احمدی نژاد که فردی نسبتا ناشناخته بود رای دادند. (لازم به ذکر است که جناب رفسنجانی در این انتخابات با ترفند "hashemi 2005" و این شایعه که "اگه من بیام اقتصاد خوب میشه" و نون به نرخ روز خوردن خود را به دور دوم انتخابات رساند، وگرنه در همان مرحله اول نفر آخر می شد.)


اما در انتخابات 22 خرداد 88، مردمی که به نظام اعتقاد داشتند، گمشده نظام یعنی اعتماد از دست رفته را یافتند و آن را سر کار آوردند. من شخصا منتقد احمدی نژاد هستم ولی او با همه اشتباهات و بعضا سوتی هایش، خائن، وطن فروش و یا اهل کثافت کاری نیست.


آقای رئیس جمهور! امیدوارم سرافراز باشی.

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.


نظرات 9 + ارسال نظر
عمران شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 00:44

ابالفضل علمدار ...

مسلمان واقعی شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 01:19

خوب چند سال دیگه هم می فهمی که چه اشتباهی کردی که به احمدی نژاد رای دادی و اونم دستش با کسایی که از هاشمی بدترن تو یه کاسه اس.

من الله توفیق

اگر اینطور باشه که خیلی بد میشه. امیدوارم که اینطوری نشه.
شما هم زود قضاوت نکن. صبر کن ببین چی میشه.

علیرضا شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 01:45 http://nasimha.blogfa.com

خط به خط حرفایی که آقا امروز زدن، رو باید چند بار خوند.
آقا واقعاً با احمدی نژاد نزدیک تر و راحت تر از همه اس.
و این برای من مهمتر از هر چیز دیگه ایه.

خدایا تا ظهور دولت یار
گل پیغمبر ما را نگه دار

البته بعدش هم نگهشون دار کنار امام زمانمون. شاعر حواسش نبوده!

...و اخذل من خذله و انصر من نصره...

ممتنع یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 15:32

4سال برای شناخت یک نفر بایدکافی باشه اگر تو این 4 سال متوجه خیانت های دولت و وطن فروشی هاشون نشدید و باز اعتماد کردید از صمیم قلب امیدوارم در 4سال آینده هم متوجه نشید چون جز افسوس کاری از دستتون بر نمی آید .

خوشحال میشم چند مورد از خیانت ها و وطن فروشی ها را ذکر کنید.
و من امیدوارم چیزی را که عمدا نمی خواهید متوجه بشوید، عاقبت متوجه بشوید.

عموجون دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 22:18 http://rssnews.ir/

جملاتی از امام خطاب به استبداد کبیر حاکم بر ملت ما در عصر جدید، روحش شاد

و هرچه ستمکاری بیشتر باشد، دین عدل بیشتر تایید می شود. ظالم با اعمال ظالمانه خودش دین عدل را تایید می کند؛ و لایزال اینطور بوده است . فرعون با فرعونیت وطغیانش دین موسی را تایید می کند، و ابوسفیان با طغیان ، دین رسول اکرم را تاییدمی کند؛ و محمدرضا با طغیان و عصیان و جور و ستم ، دین اسلام را تایید می کند. خداهمان طوری که از قشر متفکرین روحانی تایید می شود. . . ، خدای تبارک و تعالی می فرماید که از قشرهای فاسد هم ، از رجل فاجر هم ، دین اسلام و دین خدا تاییدمی شود؛ و آن به همین معناست که گفتم . نه تایید می کند؛ تایید "می شود": لایزال یوید هذاالدین بالرجل الفاجر.
بکشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود
این رجل فاجری که خون عزیز ما را به زمین ریخت ، تایید کرد دین خدا را. یعنی خدادین خودش را به او تایید کرد. با ریختن خون عزیز ما، تایید شد انقلاب ما. این انقلاب باید زنده بماند، این نهضت باید زنده بماند، و زنده ماندنش به این خونریزیهاست .بریزید خونها را؛ زندگی ما دوام پیدا می کند. بکشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود. ما ازمرگ نمی ترسیم ؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید. دلیل عجز شماست که در سیاهی شب ، متفکران ما را می کشید. برای اینکه منطق ندارید. اگر منطق داشتید که صحبت می کردید؛ مباحثه می کردید. لکن منطق ندارید، منطق شما ترور است ! منطق اسلام تروررا باطل می داند. اسلام منطق دارد؛ لکن با ترور شخصیتهای بزرگ ما، شخصهای بزرگ ما، اسلام ما تایید می شود.

امام (ره) فرمودند "پیرو ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما نرسد." آیا جناب موسوی که ادعای پیرو خط امام و راه امام و از این چیزا می کند، پیرو ولایت فقیه است؟! ایشان به طرفداران خود هم دروغ می گوید.

ع ج سه‌شنبه 2 تیر 1388 ساعت 09:53

ولایت فقیه باید عادل باشه و اعلم که هیچ کدام در حال حاضر در آقای خامنه ای نیست، فلذا فرمایش امام در مورد ایشون صادق نیست

تشخیص عادل و اعلم بودن در حیطه من و شما نیست. راستی! نمی دونستید که امام (ره) با جانشینی آقای خامنه ای موافق بودند؟

ممتنع سه‌شنبه 2 تیر 1388 ساعت 17:15

انسان ها در گذر زمان تغییر می کنند به خصوص اگر در قدرت باشند .
امام (ره) 20 سال پیش با جانشینی آقای خامنه ای موافق بودند و التبه اگر امام هم از آینده مطلع بودند تصمیم دیگری می گرفتند.

ممتنع سه‌شنبه 2 تیر 1388 ساعت 17:50

-ارسال اسلحه به لبنان و فلسطین اشغالی
-رشوه به چین و روسیه برای برخورداری از حمایت آنها در سازمان ملل(من سندی ندارم ، البته مسلمه که سندشو به من نمیدن) اما از اجناس بلا استفاده ای که خریداری می شه مشخصه.
-واردات بی رویه
-فروش برق به کشور های همسایه ارزان تر از آنچه ما می پردازیم.(در حالیکه ما قطعی برق داریم)
-سانسور واقعیات (اعتراضات این چند روزه که بدون درگیری و در سکوت برگذار شد)
-قتل هموطنان ما بدون صدور حکم(همین چند روزه)
-اتهام به مسئولین زحمت کش نظام بدون سند و دادگاه(آقای رفسنجانی از زمان شاه خانزاده و ثروتمند بودند + هر کس بعد از 30سال خدمت حتما به یه جاهایی می رسه) + اگر آقای رفسنجانی خورد به مردم هم رسید اما آقای احمدی نژاد نه خودش خورد نه گذاشت مردم بخورند

نمونه هایی از خیانت!

همه حرف هایی که زدی یک طرف، اینکه از رفسنجانی حمایت کردی یک طرف.

هنگامه چهارشنبه 17 تیر 1388 ساعت 01:16 http://hejdahomintavalod.blogfa.com

نیازمند هرچیزی هم باشه نیازمند چییییییییییززززززززززز حسین موسوی نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد