نظرات شخصی

اینا نظرات منه! شما هم می تونید نظرتون را بنویسید.

نظرات شخصی

اینا نظرات منه! شما هم می تونید نظرتون را بنویسید.

عناد

متاسفانه بسیاری از طرفداران آقای موسوی با اینکه می دانند حامیان ایشان چه کسانی هستند و علی رغم اینکه از حامیان ایشان خوششان نمی آید، فقط و فقط به خاطر «عنادی» که با آقای احمدی نژاد دارند، طرفدار ایشان شده اند.


آنها سه ماه از تخریب آقای احمدی نژاد «لذت» بردند و نفسشان را ارضا کردند. آنها از آقای احمدی نژاد بدشون میاد چون ریش داره و ارزشی هست. از آنها نباید توقع عدل و انصاف و منطق داشت. آنها منطقشان منطق شکم و ... هست.


با اینکه سیاست های اقتصادی آقای احمدی نژاد خیلی هم قوی نیست، ولی من به ایشان رای میدهم. چون ایشان پایبند به ارزش هاست و دین را به دنیا نمی فروشد. ایشان عزت ایران و ایرانی را به سیر بودن شکم ایرانیان نمی داند. ایشان انقلاب اسلامی ایران را نقطه شروعی برای حرکت به سوی ظهور امام زمان (عج) می داند. ایشان بر خلاف سایر نامزدها، به امام زمان اعتقاد دارد! چون حداقل نامی از ایشان می برد. ایشان قول داده بود که مفسدین اقتصادی را معرفی می کند، قولی که خیلی ها داده بودند ولی به آن عمل نکردند ولی آقای احمدی نژاد از جانش گذشت و در مناظره زنده تلویزیونی این کار را کرد. حداقل باب این قضیه را باز کرد.


خدا ایشان را حفظ کند.


من نمی خواهم کسانی که مخالف آقای احمدی نژاد هستند را به خاطر مخالفتشان با ایشان سرزنش کنم. چرا که این مخالفت ها از «ندانستن» است.


-------------------

تِلْکَ الدّارُ اْلآخِرَةُ نَجْعَلُها لِلَّذینَ لا یُریدُونَ عُلُوًّا فِی اْلأَرْضِ وَ لا فَسادًا وَ الْعاقِبَةُ لِلْمُتَّقینَ / (آری،) این سرای آخر تو را (تنها) برای کسانی قرارمی‏دهیم که اراده برتری‏جویی در زمین و فساد را ندارند؛ و عاقبت نیک برای متقین است! (القصص/83)

امام صادق ع فرمودند : الْمُتَّقُونَ شِیعَتُنَا. متقون شیعیان ما هستند. (تفسیر عیاشی ج1/ص26)

نظرات 5 + ارسال نظر
شیرین جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 14:20

سلام.
اگه به ریش باشه همه این کاندیداها ریش دارن. همشون هم ارزشی ؟؟؟هستند.
بردن نام امام زمان هم هیچ دلیل نمیشه. ممکه داره با سو استفاده میکنه تا رای بعضها رو با این حربه بگیره.
نام بردن مفسدین اقتصادی بدون معرفی و شکایت از اونها به قوه قضاییه چه فایده ای داره؟
لطفا دانسته هاتون رو بگید تا مخالفهای احمدی نژاد هم بدونن از جهل در بیان.
خدا هممون رو حفظ کنه

کی گفته همه شون ارزشی هستند؟! شاید یه زمانی بودن.
در ضمن همینکه آقای احمدی نژاد نام برخی از مفسدین اقتصادی را برد، خودش کار بزرگی هست و سابقه نداشته که یه رئیس جمهور چنین کاری بکنه.
اگر امکانش بود حتما برخی از دانسته هایم را در وبلاگ می گفتم. به این دلیل امکانش نیست که منطق همه مون یه جور نیست. برخی از ماها فقط عقلمون را ابزار منطق قرار داده ایم و فطرت را کنار گذاشتیم. (برخی هم با کنارگذاشتن فطرت، نفس اماره را جایگزین اون کردند). اگر خیلی دوست داشتید بدونید، حضورا خدمتتون عرض میکنم.

نگار شنبه 16 خرداد 1388 ساعت 13:26

منتظر امام زمان(عج) بودن به زبان نیست در مسیر حق بودنه.
و خیلی از فساد ها به دلیل نداری پیش میاد البته درسته که ثروت زیاد هم فساد میاره ولی اکثریت جامه ما در فقر هستند . و ایجاد رفاه نسبی برای مردم به معنای شکم پروری نیست.

کاملا درسته! منتظر امام زمان بودن به زبان نیست. به عمل است. من هم نمی گویم که آقای احمدی نژاد یک منتظر حقیقی است. فقط از اینکه با از خودگذشتگی مسائلی را مطرح کرد و پا روی دم شیر گذاشت، شیفته اش شدم. در ضمن یادمون نره که ایشان فعالیت های دولتی شان را از دورافتاده ترین و محروم ترین نقاط ایران شروع کردند. اگر من در عرض 4 سال به 400 شهر و روستا سفر می کردم و با این فشار سنگین کاری معلوم نبود الان سالم بودم یا نه.

مسلمان واقعی شنبه 16 خرداد 1388 ساعت 16:48

در عدم کفایت آقای احمدی نژاد همین بس که دروغ گوست.

یه چیزه دیگه هم اینه که احمدی نژاد داره به نزدیک شدن ظهور امام زمان کمک میکنه چونکه داره دنیا رو از ظلم و فساد پر میکنه.
والسلام

اینم یه نظره.

نگار شنبه 16 خرداد 1388 ساعت 18:02

این که یکی بره به نقاط دور افتاده و یه توبره هم با خودش ببره مشکل اقتصاد رو حل نمی کنه. حتما این ضرب المثل رو شنیدی که به جای اینکه به یکی ماهی بده بهش ماهی گیری یاد بده..!

madi پنج‌شنبه 18 تیر 1388 ساعت 13:34

از برکات خون شهدامون که تو این تظاهرات ها کشته شده اند فعلا که آقای احمدی نژاد از مواضع متحجرانه خودشون عقب کشیدن.

از برکت خون شهدای انقلاب اسلامی و 8 سال جنگ، چه چیزی نصیب شما شده است؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد