نظرات شخصی

اینا نظرات منه! شما هم می تونید نظرتون را بنویسید.

نظرات شخصی

اینا نظرات منه! شما هم می تونید نظرتون را بنویسید.

فقط محمود

وقتی آدم های فاسدی، کسی را تخریب میکنند و اصرار دارند که بگویند او دروغ گوست، همین نشانه کافی که «او بر حق است». حداقل اینکه در مسیر حق حرکت می کند و خب به سبب انسان بودن خطا هم دارد. چرا زمانی که ایشان تازه رئیس جمهور شده بود و هنوز فرصتی برای دروغ گفتن و بالا بردن تورم نداشت او را تخریب می کردند؟ چرا نمی توانند او را تحمل کنند؟! اگر می بینیم که فحاشی و هتاکی به ایشان در این زمانه زیاد شده، من دلیل آن را رفتار حق مدارانه آقای احمدی نژاد می بینم.


مطلب زیر را هم بخوانید بد نیست.

http://nasimha.blogfa.com/post-38.aspx

 نقل قول "... آقای موسوی قلب پاکی دارد و به این گنده لات اعتماد می کند. اما گنده لات ها هیچ وقت رحم نمی کنند ..."

نظرات 10 + ارسال نظر
مسلمان واقعی دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 12:21

اگه منظورت اینه که میرحسین فاسده چرا اون محمود که این همه ادعای عدالت داره یکی از این موارد را رو نکرد تا ما بفهمیم.
اگر هم منظورت کروبی یا هاشمی رفسنجانی هستن که ربطی به میرحسین ندارن. بعدشم کروبی دیشب جواب احمدی نژاد رو داد.
اولا این احمدی نژاد به خاطر جهالت تهمت توهین به زنش تو روزنامه کروبی رو زد در حالیکه اصلا روزنامه کروبی نبود.
بعدش تهمت 20 میلیاردی برای sms رو زد که اون هم دروغ بود. اگه که به همه sms زد پس چرا به من نرسید.

بعدش هم که تورم 25 درصدی رو میگفت زیر 15 درصد.

یه چیز دیگه هم هست اگه اون آقایونی که میگی فاسدن و احمدی نزاد رو تخریب میکنن و بعد نتیجه میگیری که احمدی نژاد بر حقه همون آقایان فاسد بنی صدر رو هم تخریب کردن پس اون هم بر حقه.!!!!
استدلالت کاملا غلطه.

نمودار غلط رو هم احمدی نژاد نشون داد بهتره فیلمشو دوباره ببینی تا بفهمی.


وَ مَکَرُوا وَ مَکَرَ اللّهُ وَ اللّهُ خَیْرُ الْماکِرینَ
این آیه رو هم خودت نوشتی. کی می خوای واقعیت رو بفهمی؟ چرا دوست داری یکی مردم رو چهارپا فرض کنه و هر چی بخواد بگه و ما هم فکر کنیم همه چی خوبه.

اگه این نظر رو هم رو سایت نذاری معلوم میشه میترسی و احمدی نژاد اصلا بر حق نیست.

مسلمان واقعی به سیره اهل بیت (ع) عمل می کند.

متاسفانه جناب میرحسین بدجوری گول هاشمی را خورده و وارد بازی خطرناکی شده که کمترین هزینه اش، آبرویش می باشد.

اصلا کروبی جواب نداد. اگه بعد از 24 ساعت فکر کردن یادش بیاد یا به یادش بیارن که اون 300 میلیون که گرفتی وجوه شرعیه است که جواب نشد!

اون 20 میلیارد sms را هم نگفت که ارسال کردند گفت در نظر داشتن که این کارو بکنن.

تورم ماهیانه با تورم سالیانه فرق فوکوله.

بنی صدر را امام (ره) عزل کرد و امام (ره) فاسد نبود.

من نگفتم همه چی خوبه. محمود هم نگفت.

شما نفس اماره ات بر فطرتت غلبه کرده لذا از درک حقیقت عاجزی.

شما که مسلمان واقعی هستی بگو من هم یاد بگیرم، معیارهای یک مسلمان واقعی چیست؟ اصلا اهل بیت (ع) را قبول داری؟ چقدر به حرفشون گوش میدی؟ اصلا برات مهمه؟ یا دوست داری استفاده ابزاری بکنی؟!

مسلمان واقعی دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 18:30

یه چندتا مورد رو بگم:

۱- آقای کروبی همون شب به اینکه با 300میلیون چی کار کرده جواب داد همون جواب رو پریشب هم داد ولی خیلی خلاصه گفت کمتر کسی متوجه حرفاش شد بهتره با دقت ببینی.
۲- اگه ۲۰ میلیارد رو داشت چرا sms نزد مگه مخابرات از پول بدش میاد.
3- اگه احمدی نژاد تورم ماهیانه رو بگه 15 درصد که خیلی افتضاحه. اولا تورم سالیانه رو گفت چون با تورم دولت های قبلی مقایسه کرد.( اگه تورم ماهیانه 15 درصد باشه باید فاتحه مملکت رو خوند)
4- امام خودش که همه کارها رو نکرد اول هاشمی و این و اون گفتن که اون چی میگی بعدش بنی صدر عزل شد. اسناد حرفهای رفسنجانی و خامنه ای و ... همش هست.( از آقای احمدی نژاد بگیر، تو وزارت کشور باید باشه)
5- اتفاقا محمود گفت همه چی خوبه. وقتی با دولت های قبلی مقایسه کرد نتیجه گرفت که وضع بهتر شده( با ارائه نمودارها و آمارهای غلط) و بعدش هم هی میگه ایران داره به یکی از قدرتهای جهان تبدیل میشه و ما در مدیریت فلانیم و بهمانیم و هی داریم پیشرفت میکنیم و از این چیزا. همه میدونیم چه خبره.

6- در مورد اینکه چرا میرحسین اومده هم بگم که اولا اگه شخص جدیدی میخواست بیاد شانسش صفر بود. خود هاشمی هم که معلوم بود چی میشه. خاتمی هم، هم خودش نخواست هم شانسش از میرحسین کمتر بود. در واقع اگه میرحسین رای هم نیاره ابروش نمیره ولی اگه محمود نیاره .....:))

7- بعدشم یه چیزی، واقعا این هاله نور رو که ایت الله جوادی آملی هم تایید کرده چه جوری توجیه میکنی؟
محمود میتونه بگه اقاجون دروغ گفتم قال قضیه رو بکنه یا بگه راست بود. اینکه تکذیب کنه همچین چیز تابلویی رو خیلی ضایعس.( دروغ از این بزرگتر؟)

8- معیارهای مسلمان واقعی هم نمیشه لیست کرد که. اولین مرحله اش اینه که اعتقادات و عباداتت رو از عادت در بیاری باید باورش کنی.مثلا متاسفانه شما عادت کردی نماز بخونی. اگه راست میگی 3 روز نماز نخون ببین میتونی؟( اینو برای مثال گفتما ازش حرف در نیاری) قطعا نمیتونی چون عادت کردی هر روز باید بخونی. در حالیکه مسلمان واقعی با آگاهی کامل نماز میخونه و هر دفعه که می خواد نماز بخونه مثل اینه که دفعه اولشه.(اینو قبول داری؟)

9- بعدش هم مسلمان واقعی نام مستعار منه و من ادعای مسلمان واقعی بودن هم نمی کنم و نکردم.
شما مرحله اول رو برو تا برسیم به مراحل بعدی البته من خودم نرسیدم.

و من الله توفیق

من فیلترینگ را گذاشتم برای کسانی که میان و تبلیغات میذارن و به مطلب هم بی ربطه. نه برای کسانی که می خوان نظرشون را بگن.

لطفا اسم مستعارتو عوض کن. یه چیز بذار که نماد شخصیتت باشه.

مسلمان واقعی دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 19:36

هیچ لزومی نمی بینم که اسم مستعارمو عوض کنم. فقط یه اسمه. چرا ناراحتی؟

اشکالات رو جواب بده.

این فیلترینگ هم فقط برا تبلیغات نذاشتی چون من 2 3 ماه پیش هم نظر مربوط گذاشتم ولی فیلترشون کردی.!!!!

لزومی نمی بینم همیشه جواب شما را بدهم. چون ما از دو دیدگاه متفاوت به مسائل نگاه می کنیم، لذا همواره با هم اختلاف نظر های اساسی داریم.
اگر فیلتر کردم حتما خوشم نیومده که فیلتر کردم.
شما با این نوع تفکر و با این اسم مستعار داری به "مسلمان واقعی" توهین می کنی.

نگار دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 20:32

من همیشه فکر می کردم شما یه آدم منطقی هستی ولی خیلی بی منطق و با احساسات تند جواب این آدمو دادی .

من پسر هستم و پسر ها رو می شناسم. می دونم پشت این همه عناد چی خوابیده. متاسفانه حیا مانع میشه بیشتر توضیح بدهم.

نگار سه‌شنبه 19 خرداد 1388 ساعت 15:01

با حیا بودن خیلی خوبه ولی فکر نمی کنم این مسائل ربطی به دختر پسری داشته باشه

از خانم های باتجربه تر از خودتون بپرسید. مثلا از خواهر من بپرسید. شاید ایشان را قبول داشته باشید.
در مورد مسائل سیاسی هم من به پدر محترمتون ارجاع می دهم. از ایشان بپرسید که آقای هاشمی کیه و الان آقایان موسوی و رضایی توی دار و دسته ایشان چیکار می کنه. آیا دلشان به حال مردم و مملکت سوخته؟!

مسلمان واقعی سه‌شنبه 19 خرداد 1388 ساعت 15:28

مطمئنا طرز تفکر من نمیدونی چه جوریه.
ولی بحثی هم نیست چون نتیجه ای هم نیست.

اون دفعه ای که نظرت را فیلتر کردم، به اسلام توهین کرده بودی. پس طرز تفکرت معلومه چیه!

نگار چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 15:04

بابای من با من موافقه ولی جوابتون ربطی به حرف من نداشت

همراه شو عزیز ( عموجون ) دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 22:28

شما چند جای صحبتهات گفتی موسوی گول هاشمی را خورده چون نمیتونستی به فساد محکومش کنی به سادگی و حماقت محکومش میکنی، واقعا فکر میکنی از موسوی زرنگتری؟ تو گول هاسمی رو نمیخوری ولی میرحسین خورده؟ میرحسین کاری رو در این روزها کرد که نه هاشمی نه کروبی نه خاتمی و نه هیچکدام از ایادیشون نتونستند بکنن و اون هم نمایش چهره سفاک و واقعی حاکمان این مردم با صداقت بی پایان و شهامت مثال زدنیش بود، از همین الان میرحسین جان نام تو بر قلب مردم ایران هک شده، زنده باشی و پیروز!

من از موسوی و امثال او بسیار زرنگتر هستم. چون پیرو ولایت فقیه هستم.

حافظ سه‌شنبه 30 تیر 1388 ساعت 05:50

چرا زمانی‌ که استاندار هاشمی‌ بود از هاشمی‌ انتقاد نمیکرد؟

مال 15 سال پیشه

حافظ سه‌شنبه 30 تیر 1388 ساعت 17:53

ربطشو نگرفتم،فسادی اگه به وجود میاد مسلمان وظیفشه اعلم کنه.این قانون از ۱۴۰۰ سال پیش هستش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد