نظرات شخصی

اینا نظرات منه! شما هم می تونید نظرتون را بنویسید.

نظرات شخصی

اینا نظرات منه! شما هم می تونید نظرتون را بنویسید.

F5

این هم یه مطلب انتقادی در مورد محل کار سابقم هست. اگر فکر می کنید که خوندنش وقت تلف کردنه، خب نخونیدش! من برای وقت شما ارزش قائل هستم، بدون تعارف!

توی پست قبلی در مورد سلب انگیزه کاری گفتم. این پست ربطی به اون نداره. انگیزه یه جور دیگه سلب شده.


... گفتند که طبق دستورالعمل باید مدرک ICDL بیاریم یا بریم امتحان بدیم.

گفتیم خب ما که در بخش کامپیوتر هستیم هم باید امتحان بدیم؟ حتما بلد بودیم که استخدام شدیم دیگه!

گفتند استثنا نداره.

رفتیم امتحان دادیم.

امتحان word و windows را علی رغم سوال های غیر استاندارد و سلیقه ای، بالای 90 شدم.

امتحان مبانی کامپیوتر را که بعد از دو امتحان دیگر به عمل آمد، 41 شدم!!! در حالیکه نگهبان دم در 45 شد!


یه کم ناراحت شدم. نه بخاطر خودم. به خاطر حیف و میل شدن بیت المال. چون باید دوباره از کارم میزدم میرفتم امتحان میدادم. یه نفر دیگه هم میومد و امتحان میگرفت. پول و وقت اداره تلف می شد. دوباره کاغذ بازی اداری و ...


دوباره امتحان دادم. اینبار شخص دیگری امتحان گرفت. 100 شدم. (لازم به ذکر است که این شخص جدید، دل خوشی از من نداره. چون قرار بود که یه سرور را از ایشان تحویل بگیرم که چون دیدم بلد نیستم تحویل نگرفتم). شخصی که قبلا امتحان گرفته بود، می دونست من تو بخش کامپیوتر کار می کنم و دیده بود نمره دو امتحان قبلی ام جزو معدود نمرات بالای 90 هست، از خودش نپرسید که "چرا اینجوری شد؟!". ایشان معلم هم هستند ولی مطمئنا روحیه معلمی ندارند. اگر داشتند قبل از اعلام نمرات حتما به من خبر میدادند و پیگیر قضیه می شدند.

...

چند ماه بعد

...

الو. بفرمایید... به به آقای فلانی... [همکارمان در بخشی دیگر].... خب! برای اینکه این کار را بکنی باید دکمه F5 را بزنی. F5 دیگه. همونجا F3 F2 F1 هست........ دکمه escape میدونی کجاست؟ ... ای اس سی... نه نه.... روی کی بورد بالا چپ.... آهان ..... بیا راست ... بیا ... بیا ... دیدی نوشته F5 .... اونو بزن....


بابت اون نمره 41 که بهم دادن 15 هزار تومن از حقوقم کم شد!


من هم به جای اینکه نامه بنویسم که "اشتباه شده، لطفا پولم را پس بدید". نامه نوشتم که "با توجه به اینکه کسانی که در بخش کامپیوتر کار می کنند، از حداقل تجربه کامپیوتری برخوردارند و به این شرط استخدام شده اند، لذا خواهشمند است جهت صرفه جویی در منابع، از ایشان امتحان مبانی کامپیوتر و ویندوز به عمل نیاید"


نامه برای اینکه وارد سیکل اداری بشه باید توسط مدیر قسمت پاراف بشه. البته نامه از در اتاق بیرون نرفت....


نمی دونم چرا اینقدر بی تفاوت شدیم؟! شاید هم من اشتباه می کنم. شما بگین.

نظرات 3 + ارسال نظر
۳۰۱۰۴۰ پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1388 ساعت 04:00 http://301040.blogsky.com

پناه بر خدا
:دی
بی منظور گفتم البته!
http://301040.blogsky.com

علیرضا جمعه 11 اردیبهشت 1388 ساعت 13:48 http://nasimha.blogfa.com

خوشبختانه در زمینه ی احمق خودکفا هستیم.

بعضی وقت ها خودم هم حماقت می کنم که ...

...۷۱... چهارشنبه 7 مرداد 1388 ساعت 05:25 http://taninetanhayieto.blogfa.com/

نمی دونم چی بگم!....شما شاغلید و این مشکلات رو دارید...ما چی بگیم از دانشگاه و بروکراسی منفی و ...
.
.
همه ی اینها نشانه ی بی ایمانی جامعه ی ماست...ما خودمون رو محب پیامبر و اهل بیت میدونیم ...مگر نه اینکه پیامبر (ص) فرمودند: خدای تعالی دوست دارد وقتی کسی کاری می کند آن را بخوبی انجام دهد.
.
.
خدایا! اگر عظمت حق الناس را در نگاه تو در میافتیم ، به یقین چنین بی محابا بر کشتگاه مردم نمی تاختیم. نگاه خودت را در همین جهان عیان کن.
.
چقدر حرف زیاد برای گفتن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد