نظرات شخصی

اینا نظرات منه! شما هم می تونید نظرتون را بنویسید.

نظرات شخصی

اینا نظرات منه! شما هم می تونید نظرتون را بنویسید.

در مورد محل کارم

یه مطلبی هست که در مورد محل کارمه و انتقادیه.


تا الان به عنوان طراح، برنامه نویس، گرافیست، مشاور و ... کار می کردم ولی تصمیم گرفتم از این به بعد فقط به اندازه برنامه نویس کار کنم. اینجوری توقعی برام ایجاد نمیشه.


از اول هم باید طبق قراردادم کار می کردم نه بیشتر. ولی برای اینکه هم به سازمان کمک کنم و هم توانایی های خودم را اثبات کنم تا شاید حقوقم بیشتر بشه همه جوره انرژی گذاشتم. ولی مثل اینکه نتونستم چیزی را اثبات کنم.


البته کسی فکر نکنه دارم کلاس میذارم. سیستم مدیریتی مملکت ما خیلی ضعیفه. اگر من خیلی ضعیف کار کنم یا متوسط کار کنم یا عالی کار کنم، توی درآمدم تفاوتی نداره. البته نمی خوام بگم که "پس من هم ضعیف کار می کنم"، فقط میگم که در اندازه قراردادم کار می کنم و صد البته که آن کار را هم قوی انجام میدم.


این سایت را هم ببینید. سازمان دارالقرآن الکریم

(اگر دستم بیشتر باز بود بهتر از اینا کار می کردم.)

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 21:10 http://nasimha.blgfa.com

طراحیت قشنگ بود آقا احسان
امیدوارم قدرتون رو بدونن
انصافاً کار زیبایی بود

با تشکر از حسن نظر شما. بخشی از طراحی کار من هست و بخش دیگر کار همکارانم که در حق آنها هم بی انصافی می شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد