نظرات شخصی

اینا نظرات منه! شما هم می تونید نظرتون را بنویسید.

نظرات شخصی

اینا نظرات منه! شما هم می تونید نظرتون را بنویسید.

درسی که اول باید خودم بگیرم

همانطور که می دانید اگر ذوب آهن در برابر فولاد، یک تساوی کسب می کرد، قهرمان میشد. لیکن میدان را 4-1 واگذار کرد. بعد از مسابقه، مجید جلالی سرمربی فولاد یه مصاحبه کرد و ضمن ابراز خوشحالی از اینکه با برد مسابقه [با توفیق الهی] از زیر تیغ تیز منتقدان و تهمت زنان رهایی یافته چنین گفت:


باید ترسید از کسانی که چشمهاشونو می بندند، دهناشونو باز می کنند


این جمله در عین اختصار بسیار مفید هست. متاسفانه با افرادی از این دست برخورد کرده ایم. لیکن من که وبلاگ انتقادی دارم و فرت و فورت انتقاد می کنم باید حواسم باشه که یه وقت ...



نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1388 ساعت 01:50 http://nasimha.blogfa.com

موافقم به شدت
راستی در این زمینه هم خودکفا هستیم!
همین..

من معتقدم آدم هر اصلاحی را باید از خودش شروع کنه.

ذاکر یکشنبه 20 اردیبهشت 1388 ساعت 02:56 http://naserizaker.blogfa.com/

ما در پیاله عکس رخ یار دیده ایم
اما نه فرت و فرت که یکبار دیده ایم !‌
.
.
هیچ ربطی نداشتا همینجوری نوشتم دور هم باشیم
به روزم تشریف بیارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد