نظرات شخصی

اینا نظرات منه! شما هم می تونید نظرتون را بنویسید.

نظرات شخصی

اینا نظرات منه! شما هم می تونید نظرتون را بنویسید.

یک سوال

واقعا نمی تونم بفهمم که این دو نفر (ابطحی و عطریانفر) چه جوری دچار تحول فلسفی شدن و این حرفا رو در دادگاه گفتن. آیا در اثر کتک خوردنه؟ یا نه واقعا تغییر کردن! شاید هم قضیه چیز دیگه هست؟ آیا معامله سیاسی کردن؟ آیا پول گرفتن؟ یا نه شنگولشون کردن؟!


هر کی فهمید به من هم بگه. البته دوستانی که مخالفند شاید بگن که اونا را کتک زدن!

نظرات 2 + ارسال نظر
مسلمان واقعی دوشنبه 12 مرداد 1388 ساعت 22:22

من چندتا حدس میزنم ولی مطمئن نیستم.
به نظر من کتک نخوردن یا لااقل چند روزی بوده که کتک نخوردن چون اثری از کتک خوردن نبوده.
این که شنگولشون هم بکنن خیلی محاله چون ممکن بود حرفایی بزنن که بدتر بشه. ادم شنگول که کنترل شدنی نیست.
ولی پول گرفتن یا وعده های این چنینی احتمالش زیاده.
من فکر میکنم اینا چند وقت دیگه از ایران میرن و پناهنده میشن. زمان جواب بعضی از سوالها رو میده.

اگر دقت میکردی میفهمیدی که ابطحی اصلا به هیچ اشتباهی از طرف خودش اشاره نکرد و گفت که فلانی و فلانی اشتباه کردن. هیچ وقت نگفت من میخواستم انقلاب کنم و اشتباه کردم. فقط یه جا گفت که رفتم راهپیمایی و اشتباه کردم. در واقع حرفاش اصلا ارزشی نداشت و هیچی رو اثبات نکرد.
اینکه موسوی و کروبی اشتباه کرده باشن چه ربطی به ابطحی داره. اونا باید واسه خودشون اعتراف کنن. یعنی حرفای ابطحی خیلی خنده دار بود و هیچ سودی برای مخالفانش نداشت.

ممتنع سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 18:21

شکنجه هر آدمی رو به هر کاری وادار می کنه البته شکنجه همیشه از نوع کتک نیست بلکه در مواردی نظیر این شکنجه روحی بهترین جواب رو خواهد داد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد