نظرات شخصی

اینا نظرات منه! شما هم می تونید نظرتون را بنویسید.

نظرات شخصی

اینا نظرات منه! شما هم می تونید نظرتون را بنویسید.

در جواب یک سوء تفاهم

امروز یکی از دوستانم آدرس وبلاگم را پرسید و وقتی من گفتم eshah ، به شوخی گفتند که "شاهنشاهی اش کردی!" و شاید فکر می کنند که من از روی اهداف سیاسی(!) این اسم را انتخاب کرده ام.


در جواب باید بگم که اگر شوخی شوخی شاهنشاهی و سیاسی اش نکنید، شاهنشاهی و سیاسی نیست!


آخه من را چه به این جور چیزا.

نظرات 2 + ارسال نظر
ذاکر چهارشنبه 12 فروردین 1388 ساعت 03:04 http://naserizaker.blogfa.com/

من تا حالا فکر می کردم اسم این وبلاگ عشقه !‌
می بینی تورو خدا ... همه چیو دیگه عشق می بینم
نگو که این وبلاگ یه وبلاگ سیاسی و طرفدار رژیم سلطنتیه!

بله! درست متوجه شده اید. من طرفدار سلطنت و پادشاهی هستم، سلطنت و پادشاهی اهل بیت (ع)!

قسمت آخر آیه زیر مد نظر است که بعد از ظهور امام زمان (عج) خداوند به اهل بیت (ع) ملک عظیم آتا می کند.
سوره نساء / آیه 54 :
أَمْ یَحْسُدُونَ النّاسَ عَلی ما آتاهُمُ اللّهُ مِنْ فَضْلِهِ فَقَدْ آتَیْنا آلَ إِبْراهیمَ الْکِتابَ وَ الْحِکْمَةَ وَ آتَیْناهُمْ مُلْکًا عَظیمًا / یا اینکه نسبت به مردم [= پیامبر و خاندانش]، و بر آنچه خدا از فضلش به آنان بخشیده، حسد می‏ورزند؟ ما به آل‌ابراهیم، کتاب و حکمت دادیم؛ و مُلک عظیمی در اختیار آنها قرار دادیم.

درودیان چهارشنبه 12 فروردین 1388 ساعت 12:26 http://media-valley.net

eshah مخفف اسم وفامیل احسان میباشد

با تکشر از شما.
موفق و سلامت باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد